Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення. Це право гарантоване Законом України "Про захист прав споживачів".
Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:1. товар і його упаковка не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
2. товар не був вживаний: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і тд.;
3. замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
4. товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні.
1. Ви можете написати нам лист на пошту customercare@pampik.com c темою "Повернення товару", фото і детальним описом ситуації. Ми самостійно оформимо заявку на повернення;
2.звернутися до оператора контакт-центру за телефонами (044) 232-97-73 або 0 800 20-97-73.
Для того, щоб оформити повернення/обмін товару, будь ласка, заповніть заяву на повернення, або напишіть нам на пошту customercare@pampik.com з темою "Повернення", або зверніться за телефонами контакт-центру для фіксації звернення (044) 232-97- 73 або 0 800 20-97-73.
Для обробки заявки на повернення/обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів. У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість або помилку в замовленні, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок. Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером. Варіанти способів повернення/обміну:1.Через кур'єра Пампік (для замовлень по Києву). Вартість виїзду кур'єра - 49 грн.
2.Через відділення Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані в ході обробки заявки на повернення.
При виникненні гарантійного випадку, звертайтеся до авторизованого виробником сервісного центру. Контакти сервісних центрів Ви знайдете в гарантійному талоні.
Якщо товар на гарантійному терміні вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований сервісним центром, ми замінимо товар або повернемо Вам його повну вартість. Для цього Вам необхідно надати:1.Товар в повній комплектації.
2.Гарантійний талон.
3.Чек, що підтверджує покупку в нашому магазині.
4.Висновок сервісного центру, що підтверджує брак товару.
Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання нами товару на склад.
При оформленні заяви на повернення Вам необхідно обрати бажаний спосіб повернення грошових коштів:1.На особистий рахунок в нашому магазині. Гроші, зараховані на Ваш персональний рахунок, можна буде витратити на покупки в pampik.com.
2.На картку ПриватБанку.
Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення