Повернення і гарантія

Як обміняти або повернути товар?

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення. Це право гарантоване Законом України "Про захист прав споживачів".

Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

1. товар і його упаковка не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;

2. товар не був вживаний: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і тд.;

3. замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;

4. товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні.

Як відправити заяву на повернення?

1. Ви можете написати нам лист на пошту customercare@pampik.com c темою "Повернення товару", фото і детальним описом ситуації. Ми самостійно оформимо заявку на повернення;

2.звернутися до оператора контакт-центру за телефонами (044) 232-97-73 або 0 800 20-97-73.

Брак і неналежна якість товару

Для того, щоб оформити повернення/обмін товару, будь ласка, заповніть заяву на повернення, або напишіть нам на пошту customercare@pampik.com з темою "Повернення", або зверніться за телефонами контакт-центру для фіксації звернення (044) 232-97- 73 або 0 800 20-97-73.

Для обробки заявки на повернення/обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.

У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість або помилку в замовленні, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок.

Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Варіанти способів повернення/обміну:

1.Через кур'єра Пампік (для замовлень по Києву). Вартість виїзду кур'єра - 49 грн.

2.Через відділення Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані в ході обробки заявки на повернення.

Правила повернення техніки та товарів на гарантії від виробника

При виникненні гарантійного випадку, звертайтеся до авторизованого виробником сервісного центру. Контакти сервісних центрів Ви знайдете в гарантійному талоні.

Якщо товар на гарантійному терміні вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований сервісним центром, ми замінимо товар або повернемо Вам його повну вартість.

Для цього Вам необхідно надати:

1.Товар в повній комплектації.

2.Гарантійний талон.

3.Чек, що підтверджує покупку в нашому магазині.

4.Висновок сервісного центру, що підтверджує брак товару.

Порядок повернення коштів

Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання нами товару на склад.

При оформленні заяви на повернення Вам необхідно обрати бажаний спосіб повернення грошових коштів:

1.На особистий рахунок в нашому магазині. Гроші, зараховані на Ваш персональний рахунок, можна буде витратити на покупки в pampik.com.

2.На картку ПриватБанку.

Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення